Logo Oko Fizjoterapeuty, Fizjoterapeuta Szczecin

Oferta

Terapia manualna, fizjoterapeuta, Szczecin, fizjoterapia

Terapia manualna

Specjalizuję się w terapii manualnej, która polega na wykorzystywaniu różnych technik masażu, manipulacji stawów i mobilizacji tkanek miękkich w celu złagodzenia bólu, przywrócenia pełnej ruchomości stawów oraz przyśpieszenia procesu rehabilitacji po urazach i kontuzjach.

Terapia sportowa, Fizjoterapeuta Szczecin, terapia sportowców, terapia po urazach sportowych, leczenie kontuzji

Terapia sportowa

Specjalistyczna terapia dla sportowców, analiza postawy ciała i jej poprawa, leczenie urazów sportowych, łagodzenie bólu mięśni i stawów, poprawa wydolności fizycznej, przyspieszenie regeneracji po treningach.

Fala uderzeniowa Szczecin, Fizjoterapeuta, Szczecin, ESWT, Ostroga Piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego

Fala uderzeniowa

Przeprowadzam skuteczne leczenie falą uderzeniową różnych schorzeń mięśniowo-szkieletowych, takich jak zapalenie ścięgien, ostroga piętowa czy zespół cieśni nadgarstka. Jest to świetny zabieg w wielu kontuzjach sportowych.

Suche igłowanie, Fizjoterapeuta Szczecin

Suche igłowanie

To metoda leczenia bólu i napięć mięśniowych, wykorzystująca cienkie igły do stymulacji mięśni i redukcji stanów zapalnych.

zapalenie prostaty,
zaburzenia wzwodu,
choroba Peyroniego, Szczecin, ESWT

Męskie problemy urologiczne

Prawdopodobnie jako jedyny fizjoterapeuta w Szczecinie pomagam mężczyznom w takich problemach jak:

Bez przyjmowania leków też można sobie z tym poradzić.

Wkładki ortopedyczne Szczecin, wkładki do butów na zamówienie,

Wykonanie wkładek ortopedycznych

Oferujemy wykonanie indywidualnych wkładek ortopedycznych, które pomagają w poprawie postawy ciała, równoważeniu nacisku na stopy oraz redukcji bólu.

Zaufaj terapii i odzyskaj sprawność

Fizjoterapeuta Szczecin, gabinet masażu

Jagiellońska 28/U1